Privatescan scoort 9,1 voor klanttevredenheid

Privatescan voert doorlopend klanttevredenheidsonderzoek uit onder haar cliënten met als doel haar unieke dienstverlening op het gebied van preventief medisch onderzoek steeds verder te optimaliseren.

Op basis van het meest recente klant tevredenheidsonderzoek (maart 2017) kan worden geconcludeerd dat Privatescan cliënten zeer tevreden zijn over de service en dienstverlening van Privatescan en haar partner klinieken. Gerichte onderzoeken en ook de bodyscan programma ’s worden hier uitgevoerd op basis van de nieuwste medisch wetenschappelijke inzichten, apparatuur door medewerkers met een hoge mate van service gerichtheid.

Klanten Privatescan zijn verzekerd van preventief medisch onderzoek van het hoogste niveau

Uit het onderzoek blijkt dat vooral de klinieken, Nederlandse begeleiding, uitvoering van onderzoeksprogramma’s en persoonlijke aandacht door de artsen zeer hoog gewaardeerd worden met een gemiddeld cijfer van 9,1.

Klanttevredenheid medische onderzoeken kliniek Privatescan
Algehele klanttevredenheid klanten van Privatescan

Ook in de andere onderzochte categorieën waarderen cliënten Privatescan met hoge cijfers waardoor de overall beoordeling gemiddeld uitkomt op een 8,8.

Ondanks de hoge beoordeling blijft Privatescan continue werken aan de verdere verbetering van haar dienstverlening. Zo zal er bijvoorbeeld specifieke aandacht worden besteed aan optimalisatie van de telefonische en schriftelijke informatievoorziening. Hierdoor zijn Privatescan cliënten verzekerd van preventief medisch onderzoek van het allerhoogst beschikbare kwaliteitsniveau.

Blijf per e-mail op de hoogte van alle aanbiedingen en actualiteiten.