Veel gestelde vragen

Bestellingen

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
De status van uw bestelling kunt u controleren door in te loggen met uw e-mailadres en wachtwoord. Hier vindt u alle details van uw bestelling. Alle artikelen in onze web shop worden zo spoedig mogelijk doch uiterlijk binnen 30 dagen geleverd. Alle producten zullen, indien mogelijk, samen verzonden worden.

Kan ik een datum kiezen voor de levering van mijn bestelling?
Helaas niet. Onze leveringen worden verzorgd door DHL en zij bepalen wanneer uw bestelling wordt geleverd.

Wat gebeurd er als mijn artikel niet door de brievenbus past?
Wanneer het artikel niet door de brievenbus past, zal het persoonlijk worden bezorgd door DHL. Bent u op dat moment niet thuis, zal de postbezorger een briefje achterlaten waarop de stappen staan die u moet ondernemen om uw bestelling te kunnen ontvangen.

Als mijn bestelling al verzonden is, kan ik dan nog een ander afleveradres opgeven?
Dit is helaas niet mogelijk. Zodra de bestelling verzonden is, zijn er geen wijzigingen meer mogelijk.

Garantie

Heb ik garantie op mijn artikel(en)?
De wettelijke garantie is op elk artikel in deze webshop van toepassing. Let wel: door onjuist, abnormaal, onkundig of ander gebruik van het artikel dan waarvoor het bedoeld is vervalt uw recht op garantie.

Mijn artikel is kapot gegaan, wat  nu?
Neem contact op met onze klantenservice. De garantievoorwaarden verschillen per artikel en/of leverancier. Binnen 14 dagen krijgt u een reactie van onze klantenservice betreffende de procedure.  U kunt onze klantenservice bereiken via 074-820 01 09.

Betaling

Met welke methoden kan ik betalen in de webshop van PrivateScan?
Binnen de Privatescan webshop kunt u betalen door middel van internetoverboeking via iDEAL en met VISA of Mastercard credit cards. Voor buitenlandbetalingen zijn speciale betaalmethodes beschikbaar. Zie hiervoor de informatie op de pagina Betalen.

Retourneren

Hoe kan ik mijn artikel retourneren?
U heeft recht op een bedenktijd van 14 werkdagen. Deze bedenktijd gaat in op de dag na ontvangst van het product. Het product zal slechts in die mate uitgepakt en/of gebruikt zijn voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of u het product wenst te behouden. De artikelen zijn dus voor zover mogelijk ongebruikt, schoon, compleet en onbeschadigd. Het retourneren van producten moet vooraf aan ons worden gemeld. Indien u zich heeft geregistreerd kunt u dit doen door in uw account in te loggen en daar naar uw bestelling(en) toe te gaan. Indien u klikt op "bekijk bestelling" kunt u per product aangeven welke u wilt retourneren en het online retourformulier invullen. Heeft u zich niet geregistreerd dan kunt u het retourformulier downloaden en aan ons toesturen per e-mail of brief. Het retourformulier vindt u bij de informatie over retourneren onderaan de pagina. U bent zelf verantwoordelijk voor de staat waarin het product ons bereikt.  U kunt het artikel retourneren door het artikel in de originele staat en verpakking, met alle geleverde toebehoren, binnen 14 dagen na uw retourmelding naar ons terug te sturen. De verzendkosten van deze retourzending zijn voor uw eigen rekening. Het bedrag wat u betaald heeft voor het binnen de bedenktijd geretourneerde artikel wordt uiterlijk binnen 14 dagen weer op uw rekening worden gestort. Het artikel kunt u terugsturen naar het volgende adres:

PrivateScan B.V.
t.a.v. afdeling Retouren
Adam Smithstraat 39
7559 SW Hengelo
Nederland
 

Annuleren

Ik wil mijn bestelling annuleren, hoe doe ik dit?
Wanneer u de bestelling wilt annuleren, vragen wij u contact op te nemen met onze klantenservice. Bestellingen die al zijn verwerkt kunnen helaas niet worden geannuleerd.

Heeft u overige vragen, opmerkingen en/of klachten? Neem dan gerust contact op met de klantenservice.

Klachtenprocedure

Heeft u een klacht over een van onze producten of over onze service? Om deze klacht zo snel mogelijk op te kunnen lossen willen wij u vragen deze schriftelijk in te dienen. Belangrijk hierbij is dat u minimaal de volgende gegevens vermeldt: Bestelnummer, product (indien van toepassing), naam, adres en uw e-mail adres en/of telefoonnummer.

U kunt uw klacht onder vermelding van bovenstaande gegevens sturen naar webshop@privatescan.nl of:
Privatescan Webshop
Afdeling Klantenservice
Adam Smithstraat 39
7559 SW Hengelo

Zodra wij uw klacht hebben ontvangen, zullen wij u een ontvangstbevestiging toesturen. Binnen 14 werkdagen ontvangt u telefonisch of per e-mail een reactie.